Per 1 juni ’24 heeft Spotta in heel Nederland InMijnBus uitgerold. Op inmijnbus.nl kiezen huishoudens gemakkelijk voor:
het folderpakket samengesteld voor hun buurt
een gepersonaliseerd folderpakket (Folderkiezer)
het niet (meer) ontvangen van een folderpakket
Ook hebben huishoudens de mogelijkheid om de bezorging van een folderpakket tijdelijk stop of juist aan te zetten, bijvoorbeeld tijdens vakanties of feestdagen. Doordat de keuzes van huishoudens nu digitaal inzichtelijk zijn, beschikken we over actuele bereikcijfers en bezorgen we alleen nog gewenste folderpakketten. Zo belanden er minder ongelezen folders bij het oud papier.
Vanaf de invoering van InMijnBus (oktober, 2023), het nieuwe JA bezorgmodel, zijn de volgende reducties gerealiseerd (stand januari 2025) ten opzichte van het oude bezorgmodel:
- 6,8% folderpakketten per week
- 7,9% papier per week
- 7,9% minder uitstoot per week
- 7,9% minder watergebruik per week
- 7,9% minder energiegebruik per week
Het resultaat: met minder folders een effectiever bereik!
Voor Spotta ontwikkelde Nerds & Company een native app die het werk van bezorgers aanzienlijk vereenvoudigt en inspeelt op de moderne eisen van bezorging.
Twee recente studies uit Nederland en Oostenrijk illustreren duidelijk de overeenkomsten en verschillen in waardering voor folders tussen beide landen.
Wil je weten of jouw folder of flyer de aandacht trekt die het verdient? Meld je dan nu aan voor de Flyerscan!
Of je nu inzet op awareness, consideration of purchase in de customer journey, een folder is een essentieel touchpoint. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw folder in de consideration-fase opvalt? We hebben vier voorbeelden voor je op een rij gezet.
November en december zijn dé maanden om de aandacht van consumenten te trekken in de warenhuisbranche. Wist je dat maar liefst 49% van de 4,2 miljoen folderpakketontvanger warenhuisfolders en flyers leest?
In een tijdperk waarin digitale media domineren, blijft print een waardevolle rol spelen in de mediamix van bedrijven. Dit artikel verkent hoe de sterke punten van digitale en printmedia elkaar kunnen versterken om de ultieme customer journey te creëren.
Beter Bed heeft een duidelijke missie: heel Nederland bewustmaken van het belang van goed slapen. Met dit doel voor ogen lanceerde Beter Bed in juni een nieuw initiatief: Beter Slapen Nieuws.
In de nieuwste aflevering van de Nerd Cast Podcast bespreekt onze algemeen directeur Yme Pasma onder meer de innovatieve stappen die Spotta heeft gezet met het platform InMijnBus.
Voor Spotta ontwikkelde Nerds & Company een native app die het werk van bezorgers aanzienlijk vereenvoudigt en inspeelt op de moderne eisen van bezorging.
Twee recente studies uit Nederland en Oostenrijk illustreren duidelijk de overeenkomsten en verschillen in waardering voor folders tussen beide landen.
Wil je weten of jouw folder of flyer de aandacht trekt die het verdient? Meld je dan nu aan voor de Flyerscan!
Of je nu inzet op awareness, consideration of purchase in de customer journey, een folder is een essentieel touchpoint. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw folder in de consideration-fase opvalt? We hebben vier voorbeelden voor je op een rij gezet.
November en december zijn dé maanden om de aandacht van consumenten te trekken in de warenhuisbranche. Wist je dat maar liefst 49% van de 4,2 miljoen folderpakketontvanger warenhuisfolders en flyers leest?
In een tijdperk waarin digitale media domineren, blijft print een waardevolle rol spelen in de mediamix van bedrijven. Dit artikel verkent hoe de sterke punten van digitale en printmedia elkaar kunnen versterken om de ultieme customer journey te creëren.